Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2008 13:46 - "Кутия със спомени"
Автор: diwaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 554 Коментари: 0 Гласове:
0



Едва ли ще мога някога да забравя онзи първи път,в който се запознахме .. Всичките ни разговори и как бавно се раждаха чувствата в мен.Помниш ли онова дърво,на което ме чакаше,когато за първи път се видяхме и как сладко звънтеше в ума ми сладкият ти глас (не бях чувала момче да говори толкова нежно).Помниш ли как се боричкахме на плажа,точно като децата,а после се прибирахме заедно (ах,как исках да те целуна тогава).Помниш ли как ти избягах в морската-след това денят ми някак се напои с радост,щастие,цялата бях изпълнена с положителна енергия.А спомняш ли си как треперих,когато за първи път те целунах.Всичко беше толкова нереално,не можех да повярвам,че мечтата ми се сбъдва .. Как мога да забравя всички мили думи,всички пъти,в които ме прегръщаше и сякаш целия свят изчезваше ( .. бяхме само ти и аз) .. Как бих могла да забравя как ме целуваше-всяка целувка беше изпълнена едновременно със страст и любов,дори последната .. дори и тази за раздяла. .. И образа ти,запечатан в моето съзнание,и малките ти навици, и сладкото ти изражение,когато се лигавеше,и необикновенния ти поглед .. всичко,всичко помня и нищо няма да забравя ..



Тагове:   спомени,   кутия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diwaa
Категория: Изкуство
Прочетен: 10170
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930